Sa mataghikaw nga pagabuhaton, ang gimugnang samad nagkalawom! "

 "Sa mataghikaw nga pagabuhaton, ang gimugnang samad nagkalawom! "

   _Teofilo S. Valicuatro Jr. 

I. O hanging maampingo'g maloloy-on, 

Ang kabugnaw nianang hapuhap mo, kasing-kasing nagahandom! 

Ang pagsampit ko kanimo, hinaot nga imong dunggon. 

Ug ang kinabuhing masulub-on, sa kalipay, pagabayawon! 


II. Ang presensiya mong manuhut-suhot sa akong kaugatan. 

Nagapalukmay'g nagapahupay, ning gibatyag nga balatian! 

Saksi ang nagkadaiyang matang sa pananom nga sa kilig, imong gibisbisan. 

Nga ang kabugnaw sa gakos ug halok mo, nagapalipay ning dughan.


III. Kung mawala ka, unsaon ko na man lang? 

Ang kabugnaw mo, ako pa bang hikaplagan? 

Ang presensiya mo, ako pa bang mabatyagan? 

Kung di na, mangawakrat ug magkayamukat kining dughan! 


IV. Kay gigamutan ka ning akong gininhawa, 

Kanako, palihug ayaw intawon pagbiya! 

Mag-unsa naman lang ko, kung kanako mawala ka? 

Kinabuhing sa yuta nagikan, sa yuta, papaulion mo na ba?! 


V. Apan kung mao kini ang bagis ning akong palad, 

Bisan sa makadiyot lang, ang kabugnaw nianang pagsapnay mo kanako ipabatyag! 

Ug sa nahabiling takna ning kinabuhi, ang bili ko diha kanimo, di mo ba kayang ipasundayag?!

Mataghikaw mo sa katuyuan ko'g tinguha, ang sulod ning dughan, nagkalawom ug nag-ut-ot ang samad! 


#hugot-timawa

#GODISLOVE 💖❤💖

Comments

Popular posts from this blog

TULA PARA SA'YO AKING SINTA

"Hayaan Mong Mahalin Kita sa Paraang Alam KO" (H.M.M.K.S.P.A.K)

"Sa Durungawan ng Kahapong Nagdaan, Dumungaw Ka Aking Mahal"