"Diyos ko, Gitubdan kas' Tanang Himaya'g Grasya"

 "Diyos ko, Gitubdan kas' Tanang Himaya'g Grasya"

      _Teofilo S. Valicuatro Jr. 

I. Taliwas' kawad-on, kanamo wala ka mibiya. 

Likod sa among pagkamakasasala, 

Gisabot mo kami'g gibubuans' tumang pag-atema'g pagpangga. 

Bisan pas' among pagkamasinupakon, apan padayon mo kaming giligos' pagpanalipod, himaya, grasya'g walay utlanang paghigugma. 


II.  Diyos ko, mag-unsa naman lang mi kung mawala ka? 

Unsa pay bili niining kinabuhi, kung hikawan kamis' imong presensiya? 

Kuwarta, bulawan, gahom (posisyons' gobyerno) ug ang tibuok kalibutan, unsa may silbi'g gamit niini, kung kanamo mubiya ka? 

Kinabuhi mahisamas' sagbot,  nga walay mag-uumang nag-atemang nagduma (ah).


III. Sa tanang kapanahuna'g kahigayunan, 

Imong kagustuha'g pagbuot, mao ra gyuy matuman. 

Kay bugtong kang Diyos-Haring kanamo  nagapanalipod ug nagabantay;

Sa makuyaw nga hulga sa nagkadaiyang hagit ug pagsuway ilabi nas' kampons' mga panuway. 


IV. Ikaw ang gitubdan sa tanang himaya'g grasya. 

Gipanalipda'g giluwas mo kami, tungod sa bulawano'g balaanon mong Gugma. 

Ang katawhan mo, sa kalipay'g kamaya,  nagaharana, nagadayeg ug nagasimba. 

Kay ang Kaayo mo'g Paghigugma, mituhop ug midagayday sa tagsa-tagsa namo ka kasing-kasi'g huna-huna. 


V. Maong Diyos ko, ayaw intawon kami pasagdi. 

Ayaw tawon kami'g biyai. 

Mag-unsa naman lang tawon mi, 

Kung kanamo, mubiya ka'g dili na mulingi? 


VI.  Walay utlanang pagpasalamat, ang ikadalit ug maipamulong namo diha kanimo. 

Karun, ugma'g hangtod sa katapusang pinitik niining kinabuhi namo. 

Nagsalig, nagaampo'g nagayukbo kami kanimo. 

Temailha'g senyales kinis' kinasing-kasing nga pagrespeto'g pagtahod kanimo. 


#SalamatDiyos,saDiyosAmahan,salamatDiyos,saDiyosngaAnak,salamatDiyos, saEspiritu,salamatDiyossaGUGMAMO. 


#GODISLOVE 💖

Comments

Popular posts from this blog

TULA PARA SA'YO AKING SINTA

"Hayaan Mong Mahalin Kita sa Paraang Alam KO" (H.M.M.K.S.P.A.K)

"Sa Durungawan ng Kahapong Nagdaan, Dumungaw Ka Aking Mahal"