Adlawng Natawhan (Araw ng Kapanganakan)


 “Adlawng Natawhan”
ni: Olifoet S. Ortaucilav Jr

Ang adlaw nga imong  natawhan
Nahisama sa usa ka bulawanong butang
Nga dili kahitupngan ug bisan unsa o ni bisan kinsa man
Ibabaw niining mapanghagitong kalibutan

Isip usa sa imong kontra
Isip usa sa suod mong kaila
Isip usa sa pinakasuod mong higala
Isip usa sa imong nahimong hinigugma

Ako nagalaum nga unta tanang posibleng muabot nga swerte’g kaayo
Itugyan unta kanimo sa mapuanguron ug labihan ka gamhanan tang Ginoo
Isip usa ka bahanding gisalig ug igtutugyan diha kanimo
Nga kinahanglang pagaamumahon ug pagaampingan mo’g maayo

Wala man ko karun sa imong kiliran
Saksi ang mga kabituunan kung unsa teka ka mahal
Matag karun ug unya kanunay kong ginapanalipdan
Ang hilabihan kaimportante ug kabilinhon tang panumpaan

Sayod kong sa imo dako ko’g pagkuwang
Ilabi na kung oras ug panahon ang atong pagahisgutan
Maong paminawa ang singgit ning akong dughan
“Beyb Janice, tugyani ‘ko sa ginahandom kong kapasayluan”

Hinaot magmalipayon ka uban sa pinalangga mong pamilya
Adlawng natawhan mo, sa’ko grabe ang bili ug importansiya
Tungod niining adlawa espesyal, halangdon, ug halandumon sa akong hinigugma
Ang binuhat nga maoy tanan alang sa akoa

Niining higayuna bente-tres anyos naka
Kung atong  kalkulahon guwang-guwang najud ka
Maong be matured enough na
Para dili naka maaang pwuhay sa mga suod mong higala

Dere nalang kutob ang akong sulat-tampo,
Apan dili ang paghigugma ko kanimo
Ikaw ug ako gipatung-an man sa mga pagsuway ug kalagyo
Makasigurado kang magpabiling tim-os ang akong pagbati diha nimo


  

# GOD IS LOVE








Comments

Popular posts from this blog

TULA PARA SA'YO AKING SINTA

"Hayaan Mong Mahalin Kita sa Paraang Alam KO" (H.M.M.K.S.P.A.K)

"Sa Durungawan ng Kahapong Nagdaan, Dumungaw Ka Aking Mahal"